Komoly eszközt kaptak a kezükbe a klímaváltozás ügyét szívükön viselők a klímatörvényt részben megsemmisítő alkotmánybírósági határozattal. A kormány immár nemcsak, hogy nem háríthatja át a teendőket a jövő generációkra, de le sem szerelheti őket azzal, hogy „De hát van klímatörvény!”. A döntésből fakadóan korábbi törvények alkotmányossága is stabilabban kérdőjelezhető meg, legyen szó akár a kútamnesztiáról, a tarvágásról, vagy épp a vízmegtartás hiányáról. részletek
Vitézy Dávid szerint Lázár János utasítására tüntették el a Vonatinfót, az EMMA nevű utazástervező pedig teljesen használhatatlan. A MÁV szerint az EMMA alapján felépülő új térképes adatbázisról minden könnyen és gyorsan megtudható. részletek
A kanyarban sincs az EU 2023-ban elfogadott chiptörvényben foglalt célok megvalósításával, legújabban az Európai Számvevőszék vonatkozó riportja kongatja a vészharangot. Körbenéztünk, hogy áll a chipgyártás Európa-szerte. részletek
Kissé félresikerült módon, mégis ünnepélyesen indult el 35 éve a budapesti tőzsde, de sokan feltették a kérdést, vajon készen áll-e erre Magyarország. Ma a tőzsde csak elvétve kerül be a kis hírek közé – pedig az igazán nagy hibát nem a BÉT-en követték el, hanem a magyar cégvilággal van baj. részletek
A külföldi nyaralások iránti kedv tovább nő: idén nyáron a magyarok fele tervez vakációt, ráadásul soha nem látott összegeket költenek el utazásaikon részletek
Tavaly már 9 milliárd forint veszteséget fialt a kormány által felhizlalt Magyar Vagonnak a nagy egyiptomi kocsimegrendelés, amit anno még az oroszokkal hoztak össze. A homályos hátterű „magán” cégcsoportban nyereséget és osztalékot a MÁV-tól privatizált, a MÁV-nak visszadolgozó Szolnoki Járműjavító termelt. A spanyol Talgo felvásárlási kísérlete költséges kaland volt. részletek