Az ING Bank az egész évre nézve továbbra is félszázalékos visszaeséssel számol. Jövőre tudunk csak nőni, de rengeteg múlik az EU-s pénzeken: ha még idén sikerül akár részlegesen megegyezni róluk, az 2024-ben 3-4 százalékos növekedést hozhat. Ha nem, akkor jó esetben is csak 1-2 százalékos lesz jövőre az erősödés. Az Amundi szerint az idei mínuszunk nagyobb, 0,8 százalékos lesz, cserébe szerintük jövőre 2,1 százalékos lehet a növekedés. részletek
Úgy tűnik, a költségvetési törvény nyári elfogadásakor elfeledkeztek az évfordulóról, így most, utólag rendelnek pénzt a 2024-ben rendezendő megemlékezésekhez. részletek
Továbbra is kisebb a magyar GDP, mint egy évvel ezelőtt volt. Az előző negyedévhez képest végre javulást mért a KSH – ilyen már egy éve nem történt –, vagyis a technikai recessziónak vége, de azt szinte biztosra vehetjük, hogy éves átlagban nem fogunk a nulla fölé kerülni 2023-ban. részletek
A pályakezdés környékén járó nemzedék már egészen máshogy viszonyul az autózáshoz, de ez nem jelenti azt, hogy teljesen lemondanának a négy kerék előnyeiről. A munkáltatók pedig autómegosztó szolgáltatásokkal akár minden munkavállaló számára biztosíthatnak autót. részletek
Az Orbán-kormány energiaügyi miniszterének is Cipruson volt egy cége abban az időben, amikor az épp ellenzékben lévő Fidesz keményen támadott másokat az ilyen üzleteik miatt. részletek
Az orosz gáz szállítására kiszabott adót a bolgár kormány szándéka szerint a Gazpromnak kellene kifizetnie, de a törvény az eredeti formájában nagyjából azonnal bedöntötte volna Bulgária saját állami gázcégét is. Átírás után talán nem fogja. A kérdés továbbra is az, kifizeti-e a sarcot az orosz gázvállalat, és hogy szabotálja-e ez az egész a magyar és szerb gázszállításokat. részletek