Az osztrák vasúttársaság állítja, hogy kommunikált a MÁV-val a hibákról, mielőtt levágta a magyar vonatokat a nyugati vasúthálózatról, a magyar reakcióra még várni kell. Megnéztük, mennyire indokolják a késések a szokatlanul barátságtalan osztrák lépést, és hogy milyen gondok voltak, amíg ide eljutottak. részletek
A külügyminisztérium állítja, nincs tárgyalás szegedi akkumulátorgyárról, noha korábban volt szó egy akkugyártással foglalkozó kínai cég szegedi beruházásáról. részletek
Júliustól kötelező Magyarországon is egy uniós szabályozás miatt minden vállalkozásnak EPR, vagy magyarul kiterjesztett gyártói felelősségi díjat fizetnie. Ez több tízezer magyar vállalkozást érint az egyéni vállalkozóktól a legnagyobb cégekig. Sokan azt sem tudják, hogy az új díjfizetési kötelezettség rájuk is vonatkozik, nemhogy azt, hogy mi után, mennyit és hogyan. Ebben segít a Körforgó nevű webes alkalmazás, amely minimális díjért, átláthatóan és egyszerűen segít eligazodni az új rendszerben – mondta a HVG BrandLabnek Bartos Gyula az e-Termékdíj.hu ügyvezetője. részletek
Nem minden részletszabály tisztázott, de az nagyon valószínű, hogy a jövő januártól elérhető CSOK Plusz meglévő gyermekre nem, csupán a vállalt gyermek(ek)re lesz igényelhető. Azok a családok, ahol a szülők nem terveznek újabb családtagot, nem csak a CSOK összegétől, de az illetékkedvezménytől is elesnek, áll a Duna House pénteki közleményében. részletek
Hamarosan Pekingben rendezik meg az Új Selyemút csúcstalálkozót, melyre a magyar miniszterelnököt is várják. A BBC annak nézett utána, hogy mennyire eredményes ez a program ott, ahol a legrégebben és a leglelkesebben követik: Kambodzsában , melynek új miniszterelnöke nemrég Kínában járt. részletek
Közel félhavi nyugdíjukat fogják pluszban megkapni az idősek novemberben, amiért a kormány nem jól számolta ki eredetileg, mekkora lehet az idei infláció. részletek
A kor csak egy szám – lassan ez lehet a szlogen, amikor arról döntenek, forgalomba engedik-e a HÉV-motorvonatokat. Egyelőre nincs krízis, de az állomány jelentős része közeledik a 60 éves korhoz, ameddig eredetileg használni lehetett volna. részletek
A mostani benzinárak miatt az autósoknak csak a 3 százaléka váltott tömegközlekedésre vagy kerékpárra, még több száz forint drágulást is elviselnének a legtöbben. részletek