Adrian Newey szerint a 2026-os technikai szabályváltozások alapjaiban formálhatják át a Forma-1 erősorrendjét, ám a brit szakember úgy véli, a mostani élcsapatok jövőre is megőrzik helyüket az élmezőnyben.
The post Newey: „A topcsapatok jövőre is elöl lesznek – de mindig van esély meglepetésre” appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Lando Norris tavalyi Las Vegas-i panasza jól mutatta, mennyire szenvedett a McLaren a 2024-es idény egyik legnehezebb hétvégéjén. A brit csapat idén szeretné elkerülni a tavalyi fiaskót, amikor a gyenge tapadás és a szemcsésedő gumik miatt teljesen versenyképtelen volt.
The post A McLarennél remélik, nem ismétlődik meg a vegasi rémálom appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A Red Bull csapatfőnöke, Laurent Mekies szerint az istálló nem fog változtatni a hozzáállásán az idény hajrájában sem, noha a világbajnoki tabellán újra esélyes pozícióba került.
The post Red Bull: Mekies szerint a bajnoki esélyek nem változtatnak semmin appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A Forma-1 vezetése fontolóra veszi, hogy a jövőben kötelezővé tegye a két bokszkiállást a nagydíjak során – állítja egy olasz lap.
The post Kétkiállásos futamok jöhetnek a Forma-1-ben – kötelező lehet mindhárom gumikeverék használata appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Helmut Marko szerint az IndyCar-sorozat lehet a megfelelő irány Mick Schumacher pályafutása számára, ugyanakkor az osztrák szakember arra figyelmeztetett, hogy az oválpályás versenyzés rendkívül veszélyes.
The post Marko: „Az IndyCar jó lépés lehet Schumacher számára – de az oválpályák életveszélyesek” appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) hivatalosan cáfolta a mexikói autósport-szövetség (OMDAI) állítását, miszerint Liam Lawson hibázott a múlt hétvégi Mexikói Nagydíjon történt veszélyes incidensben, amikor majdnem elütött két pályabírót.
The post FIA: Liam Lawson nem hibázott a mexikói pályabírókkal történt incidensben appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Ezt az autót Bence nagyszülei vásárolták egy kifutó akció keretein belül: nagyon jó áron jutottak hozzá, cserébe nem is mentek vele túl sokat, 2007 óta mindössze 51 ezer kilométert. részletek
De a KTM többségi tulajdonosa nem csak átnevezte az anyavállalatot, hanem súlyos változásokat eszközölt és hasonló mértékű kritikát fogalmazott meg a korábbi működési modellel kapcsolatban. részletek