Mehet vissza a börtönbe az a 2011-ben szabadult férfi, aki megölt egy dunaföldvári vállalkozót. A neki segédkező két férfi, köztük Gál Roland volt fideszes önkormányzati képviselő bűnpártolás miatt kapott három évet. részletek
25 év fegyházbüntetést kaptak a halálkamionper fő vádlottjai, akik nem törődtek azzal, hogy 71 ember fulladhat meg egy kamionban. A per másodfokon folytatódik, az ügyész súlyosbításért, a védelem enyhítésért vagy felmentésért fellebbezett. A perben 14 vádlott volt, bűnszervezetben elkövetett embercsempészéssel mindenkit megvádoltak, többen emberölésért is feleltek. részletek
Az április és májusi nyüzsgés után körülbelül félmillió ember vált közömbössé a politikai vagy a pártok iránt a Závecz Research becslése szerint. A Fidesznek azonban továbbra sincs panaszra, az alacsony iskolázottságúak és a községekben élők kitartanak a kormánypárt mellett. A Jobbik viszont szavazókat vesztett. részletek
2017 októbere óta nem tudta az állam megvizsgálni, érvényes-e a CEU és New York állam közt a megállapodás. Az idő fogy, a CEU-nak lassan döntenie kell, megy-e vagy marad.
részletek
Az MTA elnöksége rendkívüli ülést tart, a téma az MTA költségvetésének felének a Palkovics László miniszterhez csatornázása lesz. Az Innovációs Minisztérium pedig már el is árulta, más szempontokat is figyelembe fog venni a kutatásoknál, mint a tudományosakat.
részletek
A blog 2014 június 30-tól ezen a címen megszűnik, DE a Kerékagy nem áll le, sőt.
Mostantól a index.hu/kerekagy/ címen, direktben az Indexen lesz elérhető.
Köszönjük az eddigi bizalmat, és Hajrá, lehet olvasni az új címen is.
részletek
Ki gondolná, hogy a nemek közti egyenlőség ügyén nagyot lendített a bicikli?
Az 1890-es években a nők egyre kevésbé akartak furcsa női nyeregben és szoknyában lovagolni. Ugyanazokon a lovas versenyeken akartak indulni, mint a férfiak, ugyanolyan feltételekkel. A városi divatról pedig végképp nem voltak hajlandóak lemondani. Márpedig a századforduló Amerikájának egyik legmenőbb újítása a bicikli volt. Kétkerekűek ezrei árasztották el a világvárosok utcáit, függetlenül attól, hogy síkságon vagy izzasztó hegyeken kellett küzdeni az előrejutásért. Lovagolni és biciklizni viszont nem volt egyszerű szoknyában. Ma sem az. A praktikum tehát részletek