Miközben sokan kiábrándultak a gázolajból, mások egyszerűen csak félnek, hogy egyszer kitiltják az autójukat a városokból, és vannak, akik sosem vágytak traktorra, te még ma is csak egy dízellel tudod elképzelni a napi autós rutinodat? Bár itt az elektromos jövő, saját érdekükben még többen is hisznek benne, így ha nem is bőséges, viszonylag széles az utolsó dízel személyautók és haszonjárművek választéka. Éppen ezért cégcsoportokra bontva gyűjtöttem össze az újonnan megvehető gázolajosokat. részletek
A BMW E46-ot szerkesztőségileg nagyon szeretjük, Hamvas kollégánál viszont annyira él a rajongás, hogy négy éve javítgatja és szerelgeti a saját hathengeresét. Nem a legjobb felszereltségűt, nem a legjobb állapotút vette meg, folyamatosan foglalkoznia is kell vele, most viszont úgy érzi, eljutott egy olyan szintre, ami már reprezentálja, mégis mennyi pénzt kell ezekre borítani, mire jó autó lesz belőlük. Átvizsgáljuk! részletek
A Toyota Yaris első generációja közismerten tartós, ugyanakkor a maga korában is magasan értékelt, drága típus volt a kisautók közt. Sportos verziója nem volt annyira vérpezsdítő, mint egy mai Yaris GR, de élvezetesen vezethető autó volt, amiből a megbízhatósága és a relatív alacsony fogyasztása miatt viszonylag sok került átlagfelhasználókhoz is. Most átnézünk egy közepesen vigyázott, nem túlhajtott példányt, elsősorban rozsdát keresve. Tartsatok velünk! részletek
Olaszországban 1929 óta tartják a klasszikus autók rendezvényét a Comói-tó partján, ez a Concorso d'Eleganza VIlla d'Este, amin idén Hamvas Tomi vehetett részt, Balogh Bence pedig ugyanazon a hétvégén annak magyar verzióján, a Balatonfüredi Concour d'Elegance-on nézve meg hazánk legritkább autóit. Varázslatos és különleges helyeken jártunk a világ legritkább autói között, erről beszélgetünk a legfrissebb Égéstérben, olyan részletekről, amik fotókon nem férnek el. részletek
A Segítség, átvertek! sorozatunk legújabb epizódjában egy gyakori problémát fogunk bemutatni: nem túl idős dél-koreai autó, friss magyar rendszámmal, egyenesen Ausztriából. Mi baj lehet? Szerintem sejtitek. részletek
Ez a Land Rover Discovery, ezzel a V6-os dízelmotorral nem azoknak szól, akik kevés pénzért szeretnének egy látványos autót, a pármillió forintos vételár csak egy beugró, utána nagy költségek jönnek a szervizben, akár a motorral, akár a hajtással, akár a futóművel, akár az elektronikával is legyen probléma. Csaba viszont olyan örömmel ül benne, ami feledteti a szervizszámlákat. részletek
Következő alanyunk egy Volvo XC60 friss tulajdonosa. Néhány nappal a vásárlás után döbbentek rá, hogy az autó korántsem azt nyújtja, amit ígértek. Eltérő színű lökhárító, hiányos felszereltség és korábbi sérülések árulkodnak a múltjáról. Hogyan maradhat mindez rejtve a vétel pillanatában? És mit tehet az, aki utólag jön rá, hogy átverték? A 'Segítség, átvertek!' legújabb részében ennek járunk utána. részletek
Két vezető szerkesztőnk, Szentkuti Ákos és Horváth Máté folytat szigorúan szellemi párbajt a takarékosság és a megbízhatóság ikonjának számító, második generációs Toyota Prius kiemelt piaci helyzetéről, és a jelenleg kevésbé népszerű, kevésbé értéktartó dízel alternatívákról. Saját és mások tapasztalatai mellett Máté beszámol a Mercedes luxusát négyzetre emelő Maybach újdonságairól, és kiderül, hogy az old vagy a new money számára készülnek-e? Balogh Bence a Toyota Supra utolsó, 300 példányban limitált kiadásával versenypályán szerzett élményeit osztja meg, és kiderül, hogy érdemes-e beruháznia rá egy Toyota rajongónak? részletek